Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2012, 00:19 door Anoniem

Banken doen er steeds meer aan om alles zo elektronisch mogelijk te laten verlopen terwijl ze steeds meer verantwoordelijkheid voor veiligheid bij de klanten leggen. Ze dringen onveiligheid op op je eigen kosten. Het draadloos betalen is helemaal niet populair of gewild, behalve bij de marketingafdeling en de winstmakers. Het is een honderdenmiljoenen kostende nieuw betalingssysteem waar de klant kosten en moeite voor moet insteken om er geen last van te hebben en om op te draaien voor de fouten en beveiligingsproblemen. Het is nogal triest dat twee staatsbanken zo omgaan met het grootste deel van de miljoenen bankierende burgers en ondernemers in Nederland. Ze hebben nog steeds niets geleerd van alle blunders en foute keuzes de afgelopen tientallen jaren aan automatisering in het bankwezen. Het enige wat voor ING en ABN AMRO belangrijk is is dat ze weer een nieuwe melkkoe heben om op kosten van de gebruikers nog meer winst te maken met zo min mogelijk risico voor de bank. Ze moeten zich diep diep schamen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha