Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2012, 12:06 door Anoniem

Denk dat je eens een goed gesprek moet hebben met de leverancier van het product wat je nog dwingt een totaal obsolete browser te moeten gebruiken.En in het vervolg bij de pakketselectie van een opvolgend product niet nogmaals in dezelfde valkuil stappen natuurlijk. Dit blijft een hekel punt bij webapplicaties; je wilt eigenlijk altijd z.s.m. naar de laatste browserversie omwille van veiligheid, maar als de leverancier de veranderingen niet kan bijbenen *waarschijnlijk in de eerste instantie omdat z'n product zwaar leunt om brak geïmplementeerde "standaarden"* heb je dus een leuke uitdaging. Ik dacht dat we ondertussen na al die jaren wel wat ervaring hadden opgedaan met webapplicaties, maar blijkbaar is er toch een gat in de markt voor dit bedrijf om op in te springen. De aanpak van deze software vind ik overigens wat dubieus. Want in plaats van verschillende versies van dezelfde browser, maakt men de keuze uit verschillende browsers. Dat is voor het vergemakkelijken van beheer weer echt een crime, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha