Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2012, 13:11 door Anoniem

Hier ook zo. Dit is de reactie van Ziggo. U geeft aan dat u telefonisch benaderd bent door Engelstalige personen. Als u deze personen niet kent, dan is dit hoogstwaarschijnlijk phone scam. Criminelen proberen op deze manier toegang te krijgen tot uw pc of men probeert persoonlijke gegevens te achterhalen zoals creditcardgegevens of inloggegevens. Deze oproepen worden meestal via internet gedaan waardoor het nummer dat wordt meegezonden bij deze oproepen niet het nummer is dat door deze criminelen in gebruik is. Bij deze oproepen stuurt men een ander nummer mee. Dit noemt men "Spoofing". Hierdoor is het voor providers niet mogelijk de identiteit te achterhalen en kunnen we de nummers ook niet blokkeren. Niet alleen Ziggo heeft hier last van, ook andere providers zitten met dit probleem. Op dit moment is hier helaas geen passende oplossing voor en kunnen we u niet helpen om de overlast te voorkomen. We raden u aan om onbekende nummers in geen enkel geval terug te bellen. Dit kan onnodig hoge ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha