Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2012, 11:36 door Spiff has left the building

@ topicstarter, reactie zaterdag 18:06, Dankjewel voor de details, het geheel wordt hiermee wat duidelijker. Al blijft onduidelijk of je je bij het aanschaffen van IObit Advanced SystemCare misschien per ongeluk hebt ingetekend op een automatische verlenging en dat IObit probeert je aan die afspraak te houden via tussenkomst van Avangate, óf dat IObit of Avangate je slechts graag die indruk geven dat er een afspraak tot automatische verlenging zou bestaan om zo te proberen je te verleiden tot het betalen voor een verlenging, of dat het zonder meer een poging tot scamming betreft. Ik kan me voorstellen dat je niet de lust had om via de gegeven link je "Avangate myAccount" op store.iobit.com te gaan bekijken. Het lijkt een bonafide IObit adres te zijn, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om dat eens uit te proberen. Wat je als IObit Advanced SystemCare gebruiker uiteraard ook nog zou kunnen doen, dat is contact opnemen met IObit, en IObit om opheldering vragen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha