Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2012, 12:13 door suizebol

Of een eenmalige brief sturen zou helpen durf ik te betwijfelen. Feit is wel dat banken door middel van reclames uitvoerig aandacht hebben besteed aan phishing en nog steeds de klanten op het hard drukken nooit pincodes of betalingscodes door te geven. Kassa's berichtgeving omtrent dit gebeuren was wel erg pretentieus. Wanneer de discussie beperkt was gebleven tot de willekeur bij vergoedingen, dan had Kassa (en het PvdA kamerlid) een punt gehad. Men vond echter dat het risico van phishing echter geheel bij de bank moest liggen, hetgeen uiterst discutabel is. De klant is immers duidelijk ingelicht dat ze geen codes moeten afgeven. Uiteindelijk zal een beleid om alle schade van phishing ten alle tijden te vergoeden de kosten van bankieren voor andere klanten verhogen. Klanten die het dupe zijn geworden van malware is een ander verhaal. Enige mate van terughoudendheid is geboden en in de praktijk wordt deze schade in bijna alle gevallen vergoed.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha