Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2012, 11:38 door Anoniem

Door Anoniem: Nu de hamvraag: zijn de betreffende zogenaamd anonieme klanten nu wel op de hoogte gebracht? Zo nee, waarom zou dat niet moeten gebeuren als het voor het onderzoek kennelijk wel had gemoeten. Het probleem was, afgaande op wat ik in het rapport lees, niet dat AH sneaky allerlei ongewenste koppelingen zat te leggen, maar dat ze niet duidelijk genoeg beschreven hoe het werkt in hun privacy- en cookiebeleid. Het gaat om koppelingen die de klanten zelf leggen: gebruik van de anonieme bonuskaart in combinatie met de 'Mijn ah.nl'-account, op de webwinkel, een bewust gekozen koppeling met een airmileskaart, een vermelding op een klachtenformulier. Wat AH nu moest doen is in detail uitleggen wat er precies met de gegevens gebeurt in welke situaties. Dat doen ze hier: http://www.ah.nl/privacy Zeer gedetailleerd, inderdaad. Ik heb niet alles in detail doorgelezen maar ik zie zo snel niets staan waar ik van schrik. Nogal wiedes dat ze om via je anonieme bonuskaart airmilesgegevens te verwerken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha