Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2012, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: Juist he he eindelijk iemand die het begrijpt. Dat de bank daar nou niet mee komt begrijp ik niet. Een "Bank only live cd" hoe makkelijk kan je het je klanten aanbieden. Ik heb een directielid van een bank tekeer horen gaan tegen het enorme ongemak dat die lastige tokens veroorzaakten. Dat moest toch veel gebruikersvriendelijker kunnen? Dit was meer dan vijf jaar geleden, en die man heeft zijn zin niet gekregen, maar het zegt wel iets. Het idee dat je je pc moet afsluiten, herstarten vanaf een live cd, en dan opnieuw moet herstarten om weer je gewone dingen te kunnen doen is een grote drempel om te nemen voor mensen met dat perspectief. En ze hebben helaas een punt, ik herinner me een gesprek met een klant, die het idee dat je zo'n compact apparaatje mee moet nemen op vakantie om in een internetcafé bij je bankrekening te kunnen onacceptabel vond: véél te omslachtig. Mijn opmerking dat je bankzaken vanuit een internetcafé regelen op zich al vragen om problemen is werd weggewuifd als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha