Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2012, 09:43 door Mysterio

Door Peter V: Bijvoorbeeld door in de voorwaarden te stellen dat klanten een virusscanner moeten hebben en de software regelmatig moeten updaten. Dus nu moet de klant bewijzen dat hij of zij onschuldig is? Dat is een omgekeerd rechtsprincipe dat je met gemak bij een rechtszaak wint.Er is hier helemaal geen sprake van schuld of onschuld, maar van het al dan niet je houden aan voorwaarden. Hoewel er wel wat aan gesleuteld moet worden denk ik dat dit wel een stap in de goede richting is. De voorwaarden werken namelijk twee kanten op. De bank heeft een zorgplicht, dat wil zeggen dat ze goed op je centjes moeten passen en er voor moeten zorgen dat hun klanten veilig bij hun centjes moeten kunnen komen. Er valt nog wat meer onder, maar over het algemeen moet de bank goed zorgen voor hun klanten en hun centjes. Om dat te kunnen moet de klant zich ook houden aan een aantal voorwaarden. Dat is altijd al zo geweest, maar op digitaal gebied loopt het een beetje achter. De mogelijkheden zijn de veiligheid ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha