Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2012, 17:03 door gamjac50

Bij wie is er van zijn bankrekening geld geplunderd? Bij mij is er onlangs voor een totaal bedrag van bijna 900 euro geld afgeschreven. Totdat ik opeens niets meer kon opnemen kwam ik er pas achter. De bedragen zijn via St. Molliepayments naar Playspan gegaan. Volgens het afschrift voor Facebook credits, in het totaal 19.000. Facebook opgezocht betalingen zijn nooit gedaan en ook nog nooit credits ontvangen. Ook nog nooit berichten ontvangen van Playspan, wij zijn tenslotte ook geen klant. ABNAMRO bank doet niets. Politie heeft deze zaak neergelegd bij Electronic Crimes Task Force (ECTF). Facebook reageert niet op mijn berichten. Probeer via St.Molliepayments te achterhalen naar wie het geld of de credits is gegaan. Het gaat om een Ideal betaling, wij denken tijdens het betalen via Ideal Facebook niet te hebben afgesloten. Maar hier kunnen wij alleen maar naar raden. Wie heeft er een idee wat kan ik nog meer doen? Heeft iemand ervaring met het terughalen van een Ideal betaling?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha