Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2011, 15:26 door stuffy

Hallo collega's/Security.nl lezers, heb me een tijdje terug aangemeld bij Ziggo, voor een TV abbo. En natuurlijk wilde ik mijn rekeningen in kunnen zien, en daarvor heb je een "mijn Ziggo" account nodig. Na 5x geprobeert te hebben, mij aan te melden, en het nog steeds niet was gelukt, heb ik de servicedesk gemaild. Heb uitgelegd dat ik alleen een Linux systeem heb, en de aanmelding niet lukte. Zij raden mij aan, bij de buren of op het werk, mijn account te aktiveren. Nou leek me dat geen goed idee. stel er gebeurd wat, en dan heb ik het systeem van de buren verkloot. Heb daarom maar windows naast mijn linux systeem geinstalleerd. Heb in windows geboot, nadat ik alle drivers en wat ik nog meer nodig had, oa anti-virus, en nog meer dingen. Niks aan de hand. alles draaide goed. Goed, na daarmee een aantal uurtjes zoet mee te zijn geweest, ben ik naar de Ziggo site gegaan. heb een account aangemaakt, geactiveert, alles kids and dandy zou je zeggen. En nou komt het: Ndat ik ALLEEN met ziggo bezig ben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha