Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2012, 13:13 door Anoniem

Door Anoniem: "Ja daar kon je natuurlijk op wachten. Ik snap niet dat de ING dit soort veranderingen niet per brief communiceert. Door dat geklungel op de website maken ze zich totaal ongeloofwaardig, hoe moet een klant straks nog weten wat er van de bank komt en wat van de scammers??" Ehm. Bovenstaand voorbeeld over de PAC Code wat gisteren werd geplaatst is =niet= van de ING afkomstig, ik snap je reactie wat dat betreft niet. Denk dan nog even na. ING heeft geen duidelijke en vaste manier van communicatie met de klant vastgesteld. Nu veranderen zie iets aan de website en vertellen dat per popup op de website. Daardoor kan zo'n phisher erop in springen en dit nog een keer per mail mededelen. De argeloze klant krijgt als hij naar de ING site gaat hetzelfde verhaal dus denkt "dat zit wel goed". En vult de phishing info in. Hier kun je dus als ING op wachten als je zo inconsequent bent in je informatievoorziening.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha