Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2012, 14:35 door Anoniem

Nu is de ABN AMRO aan de beurt. ING wordt nog steeds genoemd in het bericht zelf. Vals bericht: Onderwerp: Uw rekening in het ABN AMRO is geblokkeerd Geachte klant van het Bank, Uw rekening is geblokkeerd, omdat de geheime PAC- code meer dan 3 keer werd ingetoetst. Het kan gebeuren, dat men via een andere computer of mobiele telefoon de toegang probeert te verkrijgen tot uw computer. Dat betekent, dat u geen geld meer op uw rekening kunt ontvangen en geen betalingen kunt uitvoeren. Om nadere informatie betreffende de blokkering van de rekening te zien klikt u alstublieft hier. Om uw rekening te deblokkeren, verzoeken wij u de autorisatie on-line uit te voeren. Als u geen tijd heeft voor de online registratie, dan verzoeken wij u naar uw afdeling van het ING Bank te komen om uw rekening te deblokkeren. Met vriendelijke groet, Veiligheidsafdeling van het Bank Links: hxxp://123rock . website . free . fr/index1 . html hxxp://adcbuildingmaintenance . com/index1 . ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha