Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2013, 06:28 door Anoniem

Ben ook gebeld, nu door een " Amerikaan" , die Ron zei te heten. " Ron" had een licht Nigeriaans accent. Hij bleef maar doorzeuren over infections op de Microsoft pc ( Had ik een Windows pc?) Toen ik zei: Yes, and I understand, infections are out there somewhere, now what can I do for you, or what do you want me to do now? bleef hij zijn boodschap herhalen.Alsof hij op uurloon praatte. Iets gaf me het gevoel dat het niet pluis was. Heb hem gevraagd terug te bellen wegens urgent business die ik nog moest afhandelen. Tot op heden heeft hij niet meer gebeld. Op mijn pc die inderdaad al van slag was, maar niet een Windows pc, trof ik een aantal mails aan van " Team ing " en " Team ING" . De klantenservice van de KPN die ik belde via een online gevonden nummer van de klantenservice, wilde toegang tot de pc omdat ze dan het probleem konden oplossen. Het was een slome klantenservice medewerker met een buitenlandse naam, die het probleem niet kon oplossen, en zei dat hij wel een nieuw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha