Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2013, 14:36 door Spiff has left the building

Door Anoniem, gisteren, 22:46 uur: Wat betreft Bankguard:ik heb telefonisch contact gehad met de helpdesk van G Data en de medewerker daar heeft mij bevestigd dat de losse versie moet werken in de beveiligde modus van IE 10. Hij wist geen oplossing en adviseerde mij het probleem per email door te sturen naar hun supportafdeling, echter nog geen reactie gehad. Opvallende reactie door de G Data helpdesk-medewerker. Dat ik gisteren 12:35 uur vermeldde dat de 'losse' G Data BankGuard volgens de vermelde systeemeisen (nog) niet compatable is met Windows 8 (dit anders dan G Data BankGuard als geïntegreerd onderdeel van G Data AntiVirus, InternetSecurity, etc.), dat baseerde ik op de informatie op de G Data website (gecheckt op Duitse, Nederlandse en UK pagina's). Is de informatie op de website niet up-to-date, of vergist de G Data helpdesk-medewerker zich, of dacht die mogelijk aan G Data BankGuard als geïntegreerd onderdeel van G Data AntiVirus, G Data InternetSecurity, etc? Is goed duidelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha