Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-01-2013, 13:57 door Anoniem

Dit is, geloof het of niet, te weinig informatie om ook maar iets zinnigs over te zeggen. Ik kan hooguit wat horrorverhalen opdissen die laten zien dat er van alles mis kan gaan, je soms bijvoorbeeld volstrekt onredelijk als spammer wordt aangewezen, en je kan er lang niet altijd wat aan doen. Wat was er nou echt precies die "delivery failed" afwijzing, inclusief complete headers? Idem ditto met de "account geblokkeerd" melding, ook inclusief complete headers. Dat kan ook een valse melding zijn. Of wellicht is de melding echt maar is de blokkade veroorzaakt door, bijvoorbeeld, spammers die jouw emailadres misbruikt hebben als "legitieme afzender" voor hun spam. Je kan proberen na te vragen wat er mis is bij hotmail (and good luck with that) of bij postmaster@ van de weigerende ontvanger (in theorie, daar is postmaster@ voor en iedereen MOET die ongefilterd open hebben staan precies voor problemen met email; in de praktijk bestaat postmaster@ vaak niet eens, tegen de regels in) of eventueel abuse@ of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha