Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2013, 19:23 door Anoniem

Door Spiff: Door Erik van Straten, 02:13 uur: Ze vragen het slachtoffer om het telefoonnummer van de bank, vermeld achterop de pas, onmiddellijk terug te bellen. De aanvaller hangt echter niet op, waardoor het slachtoffer direct de aanvaller (of iemand met een andere stem) aan de lijn krijgt. http://www.eveningtimes.co.uk/news/card-conmen-are-raking-in-50k-a-day-112673n.19926984The victim is then told to phone the bank for confirmation. But the fraudster keeps the original connection active by staying on the line before pretending to be a bank official. Door S.lenders, 11:14 uur: Makkelijk te voorkomen door zelf op te hangen natuurlijk. Maar dat gebeurt denk ik te weinig. De beller denkt dat de andere kant wel ophangt en typt vrolijk het nummer in Mijn ervaring is dat in vrijwel alle gevallen de telefoonverbinding verbroken wordt wanneer een van beide partijen ophangt. Ik heb slechts één keer meegemaakt dat de verbinding niet verbroken kon worden wanneer de andere kant, mijn verstrooide ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha