Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2013, 14:23 door Anoniem

er zijn paar punten waardoor de systeem/applicatie/netwerkbeheerders willen niet op tijd een update/fix installeren a. Vaak hebben ze geen plan B. Daarom zijn ze bang voor als iets mis gaat. Dat ze zeggen het werkt en laat het zo, is tegenwoordige geen "verkoop praatje". Een update komt niet zomaar uit de lucht als dat niet noodzakelijk was geweest. b. Ze hebben geen test omgevig of juist wel maar niemand heeft intersse. c. Soms bij het installaren van een "UPGRADE" naar een nieuwe versie opeens een of meerdere functie(s) werken niet meer dus bij een gemeente systeem/applicatie/netwekbeheer zal dit een ramp/nachtM kunnen worden. dus een goede test ongeving zal bij deze goed verhelpen. d. Bijscholen/Opleidingen hoeft het niet per se naar school maar uutje thuis zal genoeg zijn om je product beter bestuderen. e. Zo veel mogelijke met elkaar communiceren "systeem/applicatie/netwekbeheer". f. Altijd goed documenteren. g. Een als laatste en beste kom vaak naar de form sites. Je blijft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha