Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2013, 14:56 door Chasalin

De situatie is toch een beetje anders en in sommige situaties heel anders. Laten we een site even vertalen naar een winkel. Stel dat in de winkel een kast staat met klantgegevens of andere eigendommen van klanten. Als ik zie dat de achterdeur niet op slot zit en dat meldt, dan is er weinig aan de hand, hoewel sommige mensen in de fysieke wereld net zo ondoordacht te wwerk gaan als op internet: "Nee hoor, de deur is op slot." Is het dan terecht dat je vervolgd wordt wanneer je voor het oog van de manager de deur opentrekt en roept "KIJK, HIJ ZIT NIET OP SLOT", puur en alleen om je eigen eigendommen die daar binnen liggen te beschermen? In het geval van een achterdeur die niet op slot zit, is de eigenaar van die achterdeur nalatig. in het geval van een digitale achterdeur zou dat ook moeten zijn en zou degene die de deur opentrekt (bij voorkeur in eerste instantie NIET voor het grote publiek/de media) als klokkenluider behandeld moeten worden. Ook wanneer je een telefoontje krijgt met "Hey ik was ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha