Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2013, 17:42 door Valheru

Bij Ziggo word het via een hun eigen lijnen naar een centrale proxy met publiek IP geleid, de mensen die op de hotspot zitten krijgen NOOIT het publieke IP van het modem. Ze houden de connecties compleet gescheiden en ze reserveren extra bandbreedte voor het gebruik van de hotspot zodat je daar op je privé connectie in principe nooit last van zult hebben. Ik wou natuurlijk direct weten of ik hier risico mee liep toen ze dit aan gingen zetten in mijn modem en ben dus direct gaan mailen. Ze hebben mij toen bovenstaande verteld en gegarandeerd dat ik nooit last hier mee zou krijgen en het niet zou moeten merken. Enige nadeel aan Ziggo is dat ze je eigen Wifi ook gewoon weer enablen ook al stond dit uit voor dat je modem een hotspot werd, maar goed, niet netjes maar ook niet onoverkomelijk. Mijn gok is dat KPN een soortgelijke implementatie zal gebruiken want er zitten gewoon teveel juridische haken en ogen aan hotspot gebruik op iemands privé connectie en ze kunnen alleen met een complete scheiding ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha