Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2013, 09:02 door Anoniem

Nee. Om verschillende redenen niet. Grote factor is dat eigenlijk alle banken in meer of mindere mate competentie missen en daarbovenover ondertussen helemaal niet meer geinteresseerd in naar klanten luisteren. Dat is deels niet hun schuld, qv regelgeving die ze tot onbezoldigd politie- en belastingcontroleur maakt, maar deels ook wel. Oh, en ICT en banken gaat ook niet helemaal lekker natuurlijk, want gewoon teveel betalen voor je brakke infrastructuur maakt het nog niet automatisch superieur aan een goed doordacht en solide opgezet systeem. Maar dat zou dan weer teveel kosten. Dat ik dan flexibiliteit mis en daarvoor dan weer extra moet betalen in de vorm van langzame dienstverlening, extra "kosten" voor overschrijvingskaarten, sindsdien langzaam oplopende terugstuurfrequentie, en nog van zulke pesterijen, neem ik dan maar op de koop toe. Het zijn banken. Je kan (en mag!) niet meer zonder maar dienstverlening naar jou toe komt ze niet op de eerste plaats. Zou ik wel telebankieren dan zou ik geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha