Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2013, 08:50 door Anoniem

Wat natuurlijk interessant is waar de verantwoordelijkheid ligt wanneer (een kwestie van tijd uiteraard) de eerste smartphones gehacked worden. Met miljoenen potentiële slachtoffers, die al moeite hebben hun PC te beveiligen en die niet of nauwelijks weten hoe hun smartphone te beveiligen gaat dat natuurlijk een leuke discussie worden. Hackers gaan hier bovenop duiken; da's een kwestie van massa. Tienduizend keer vijfentwintig euro of een miljoen keer een euro is toch best lekker. Een individu kan nog argumenteren dat zijn PC beveiligd was met AV en een firewall etc. Maar hoe gaat dat met smartphones? Al die mensen die klakkeloos hun appjes downloaden; Google, klant, bank... een hoop verantwoordelijken waar volgens mij niet zoveel geregeld is. Volgens mij ligt de bewijslast nu bij banken wanneer het gaat om thuisbankieren op een PC. Maar hoe zit dat met tablets en smartphones? Ik kan me voorstellen dat banken hier hun verantwoordelijkheid graag opzij zouden willen schuiven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha