Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2013, 08:57 door Anoniem

Beste 'Whats in the name', Zoals ook op onze website te lezen valt, durven wij de stelling aan dat we minstens net zo veilig zijn als de internetbankieren-omgeving van jouw bank, met dat verschil dat je nooit geld bij ons kan overmaken. Alle vragen over veiligheid kun je aan ons stellen we en zullen hier zo goed mogelijk antwoord op geven. Wij worden regelmatig getest op veiligheid, door externe auditpartijen zoals Pine. Overigens herken ik onze supportafdeling niet in de reactie van MrAT. Wij antwoorden normaliter binnen een dag op alle vragen die gesteld worden. Ik weet nu natuurlijk niet waar het precies is mis gegaan, maar ik bied graag aan om jouw vraag te beantwoorden. Ik ben altijd bereikbaar op rik@afas.nl mvg Rik ten Wolde Marketingmanager AFAS Personal

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha