Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2012, 12:30 door Anoniem

Ik zit momenteel in Frankrijk en mijn prepaid Orange dongel (Cle 3G noemen ze dat hier) kan opeens geen verbinding meer maken met mijn account,overigens wordt de dongel op een of andere manier sinds vandaag steeds ontkoppeld zonder dat ik hem uit de usb aansluiting heb verwijderd,en kreeg opeens een melding van windows/pc dat er een sleutel vd Cle 3G is verwijderd en geen toestemming van Orange heb om de sleutel te gebruiken.Nou is het zo dat ik sinds ik de dongel sinds ik hem heb alleen maar kon gebruiken om naar mijn account te gaan,maar kon vervolgens niet (online) opwaarderen (recharger) omdat je je eerst moet identificeren,je moet een formulier invullen met personalia met een kopie van je identiteitsbewijs erbij,nou ja die heb ik 9 dagen geleden al gepost op het postkantoor hier in Frankrijk,maar ze zeggen nog steeds we hebben uw identificatie niet ontvangen.Maar goed in elk geval als Orange een sleutel uit mijn pc verwijderd heeft dan moesten ze zich toch eerst toegang tot mijn pc verschaffen,dus is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha