Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2013, 12:42 door Anoniem

Zakelijk conflict .... op non-actief gesteld .... dan neem ik ook maar even aan dat deze manager zelf geen toegang meer heeft tot het netwerk en tot de mailbox. Anders betekent 'op non-actief' in het internettijdperk helemaal niets. En dit soort conflicten eindigt bijna altijd (99,999999%) in afscheid nemen van elkaar. Alleen de afwikkeling kan op een enigzins normale, op een zeer onfrisse of iets er tussin methode geschieden. Dan snap ik het probleem niet helemaal. Technisch is de toegang zo geregeld. Je kan zeer eenvoudig een regel instellen op de mailbox/mailserver waarop elke verzender naar deze mailbox een standaard e-mail ontvangt met daarin een boodschap "indien zakelijke mail, stuur dan naar ......; deze mailbox wordt niet gelezen" oid). Ben je in ieder geval van toekomstige problemen met de mailbox af. Prive-personen zullen geen mail opnieuw sturen naar een ander emailbox, zakelijke wel. Blijft over de mail die er nu al staat. Zoals Arnoud al aangeeft kan je er doorheen gaan, mits twee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha