Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2013, 09:22 door cjkos

Door Jan Slot: @freediver: Het komt op mij over dat u overtuigd bent van de onschuld en goede bedoelingen van die bewuste medewerker. Wellicht heeft de bewuste medewerker wel fraude gepleegd, geweld gebruikt, iemand bedreigd, iets gestolen, kinderporno gedownload op zijn werk, zich laten omkopen, sexuele intimidatie, er zijn legio oorzaken waarbij er voor en bedrijf weinig andere mogelijkheden zijn dan iemand op non-actief plaatsen en daarna verder kijken. Misschien spiegelt u ten onrechte uw eigen vervelende ervaring aan de situatie? In dat geval had deze vraag niet gesteld hoeven worden, want de wet stelt dat er in deze gevallen bedrijfskritische redenen als grondslag liggen voor de toegang. Het ligt in dit geval eerder voor de hand dat er een meningsverschil is ontstaan met een wederzijdse vertrouwensgeschil als gevolg. Dat is een reden om iemand op non-actief te zetten, maar niet genoeg reden om zich toegang te verschaffen tot een e-mail box.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha