Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2013, 17:03 door Anoniem

Vandaag 14 maart gebeld door 001254256589. Ik heb zoveel te lang aan de lijn gehad , nadat ze mij hadden overtuigd dat mijn firewall niet aanstaat. Ik heb er niet veel verstand van , dus ik heb dit als waar aangenomen. Ook zelfs heb ik een technisch expert remote access gegeven op mijn 2 jaar oude Dell Latitude E6410 laptop. Ik heb van remote access door Helpdesk in India bij mijn vorige werkgever veel nut en plezier gehad. Deze mensen waren zeer kundig. Wellicht is dat mijn valkuil geweestin deze case. Toen ze uiteindelijk geld begonnen te vragen om mijn vele problemen te fixen met een jaarbetaling , heb ik opgehangen en mijn computer uitgezet en mijn wireless internet access uitgezet. Daarna gebeld met Politie in Alphen aan den Rijn, die mij uiterst vriendelijk te woord stonden en een zgn. intake hebben om mijn computer te laten onderzoeken op zaken die deze cybecriminelen daar hebben opgezet, of hebben gewijzigd. Ik schrijf dit bericht nu op mijn tab en laat mijn Dell even met rust.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha