Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2013, 19:02 door Anoniem

Door Anoniem 11:42 uur: De enige slachtoffers van fraude met betaalmiddelen zijn en blijven wij die worden gedwongen om gebruik te moeten maken van banken. Als consument heb je geen enkel alternatief om aan je eigen geld te komen dan gebruik te moeten maken van banken en nu moeten wij ook nog eens opdraaien voor de schade die banken ons toebrengen. Deels klopt dat: Bijvoorbeeld: in '76 stopte Albert Heijn zo'n beetje als laatste met het loonzakje. Alternatief: géén. Dus ik opende een betalingsrekening bij de Postgiro & Rijkspostspaarbank (nu geprivatiseerd: ING) Wat niet klopt is dat we enkele decennia later zijn gedwongen tot digitaal betalingsverkeer. Dat is een VRIJE keuze geweest van de klant, die naast het afschaffen van de wollen sok het digitale betalingsverkeer ging omarmen om dat hij/zij de - gezonde - wandeling naar de brievenbus met een giro-enveloppe door de banken als zijnde 'de prehistorie' liet aanpraten. Ik vind het daarom niet volledig terecht banken voor fraude met je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha