Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2013, 15:23 door AcidBurn

Door Mysterio: Door AcidBurn: Banken komen dus weg met nalatigheid.Ik vraag me werkelijk af hoe je nou tot deze conclusie komt. Behalve dan met het oog op de gehele crisis... ;) Los van de crisis ;-) Klanten zijn geen ICT-ers en hebben veelal geen flauw benul van hoe mensen (of hoe makkelijk mensen) kunnen inbreken op andermans computer. Banken bulken van het geld (nouja,...) en moeten investeren om de werkwijze zo veilig als mogelijk te maken voor de klant. Je kunt toch niet van de klant verwachten dat ze dit snappen? Het laten accorderen door twee personen had in dit geval dan ook weinig uitgehaald, als de betreffende 'hacker' toegang had tot het bedrijfsnetwerk of beide pc's was dit ook gebeurd. Deze bank had gewoon moeten zorgen voor goede authenticatie zoals we dat bij de ABN en RABO ook kennen. Dan maar drie keer mijn pasje in dat verrotte ding, ik weet in ieder geval dat ik drie keer scheef moet kijken voordat ze mijn laatste centen stelen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha