Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2013, 11:06 door Anoniem

Ze benaderen een bank alsof het een webwinkel is, zo te zien. Ik zie logo's van 'Thuiswinkelwaarborg' en 'Verisign secured' op hun website staan. Ik vind dat niet goed genoeg voor een bank, die moet in plaats van te voldoen aan een automatische scan kunnen laten zien dat ze speciaal op hun gerichte penetratietests kunnen doorstaan. Door in plaats van daarmee met dit soort logo's te pronken geven ze in mijn ogen de boodschap af dat ze het belang van een extra sterke beveiliging bij een bank, en hun verantwoordelijkheid, niet begrepen hebben daar. Verder zou ik niet eens willen bankieren bij een bank die tweefactorauthenticatie als optie in plaats van als verplichting biedt (denk aan die bank die recent in het nieuws was waar aanvallers erin slaagden de tweefactorauthenticatie uit te schakelen en vervolgens rekeningen te plunderen), laat staan bij een die het in het geheel niet biedt. De veiligheid van mijn geld gaat echt ver boven dat kleine ongemak van een calculatortje moeten gebruiken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha