Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2013, 14:52 door Preddie

Persoonlijk vind het moeilijk om direct iets over de algehele veiligheid van het systeem te zeggen. Ik denk dat we ons daarom moeten beperken tot het authenticatie mechanisme. Hebben wij uw rekeningen geblokkeerd nadat u een aantal keer verkeerd heeft ingelogd? Dan deblokkeren wij de rekeningen automatisch als u een nieuw wachtwoord aanvraagt via de link 'wachtwoord vergeten?'. Onduidelijk is hoe en waar het wachtwoord heen wordt verzonden, als dit middels de post gebeurt lijkt me hier niks mis mee. Wanneer men die naar een email adres stuurt denk ik dat je iets meer risico loopt in vergelijking met de post. Maar nogmaals hier vind ik geen duidelijkheid over op de aangegeven pagina. Als u uw wachtwoord wijzigt dan is het voortaan mogelijk om zowel het nummer van uw internetspaarrekening óf het nummer van de tegenrekening in te vullen. Wat ze hiermee bedoelen is voor mij een raadsel, misschien dat iemands anders een idee heeft wat NIBC hiermee bedoeld. Vindt u het handig dat het systeem ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha