Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-03-2013, 12:43 door lucb1e

Door Windmolentje: Via Outlook accepteer ik alleen de afzenders die in mijn contactlijst staan. Standaard alles wat vreemd is wordt in de map verwijderde items/ongewenste e-mail geplaatst. Is dus een kwestie van instellen van de client, en dat werkt ook goed. De niet-geaccepteerde mail wordt dan later onderzocht op legitimiteit. Ik ben ook aan het denken aan iets dergelijks, spamfilters werken gewoon platweg niet. Als je er niet 100% zeker van kan zijn dat er geen false-positives tussen zitten (en dat kun je niet) moet je toch altijd je spambox nog nakijken. Dan kun je het ook bijna netzogoed zelf gaan sorteren... Oplossingen zouden kunnen zijn: het verrichten van een proof-of-work voor mail wordt geaccepteerd; een link ter bevestiging terugsturen waar iemand op moet klikken voordat ik de mail pas in mijn inbox krijg; een captcha terugsturen; enz. Mensen die eenmaal iets goed invullen komen vervolgens in mijn contactenlijst (of een andere whitelist) en worden vervolgens standaard geaccepteerd. Het probleem ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha