Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2013, 18:17 door Anoniem

Door BaseMent: Het afsluiten van gebruikers heeft een andere reden. Als je als provider niets doet aan spammende gebruikers worden zijn mailservers door de rest van de wereld op den duur geblacklisted. Kunnen klanten dus geen mail meer versturen. Providers hebben dus mechanismen (honeypots bijvoorbeeld) om gehackte klanten te herkennen maar dat is uit eigenbelang. Als je je spulltjes weer schoon gemaakt hebt, kan je weer lekker internetten. Nee dat doen de meeste providers echt niet hoor. Het zal ze wellicht niet kunnen schelen dat hun ADSL ranges blacklisted worden, klanten moeten via de eigen smart relays mailen. Ook zijn er landen waar ze gewoon stelselmatig het hele welbevinden van het internet negeren. Je komt dit veel tegen in het oostblok, maar ook India is wat dat betreft berucht. Je kunt er zoveel abuse meldingen heen sturen als je wilt, er gebeurt gewoon niks. Ook in Belgie weten ze er wat van. Providers als Belgacom, Pandora, Mobistar, Euphony daar kun je spammen wat je wilt, er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha