Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2013, 22:46 door Anoniem

Het enige nadeel van dit alles, jouw adres kan opgenomen worden op zwarte lijsten, en vervolgens loop je zelf tegen allerlei problemen op als je zelf daadwerkelijk iets wilt bestellen. Jij, of jouw adres, wordt namelijk geregistreerd als wanbetaler. Stuur dus gewoon wel een reactie naar het bedrijf. Veel bedrijven hebben een 0900 nummer, maar vaak ook een e-mail adres. Nou kan je vaak niet zomaar een mail sturen, want vaak schermen ze dit op verschillende manieren af om je te dwingen om te bellen. Maar enig rond klikken bij contact levert vaak iets op. Het maakt niets uit wat je aan klikt, zolang je maar je klacht/e-mail kan sturen. Eenmaal een bevestiging ontvangen dat jouw reactie per e-mail ontvangen is en in behandeling is genomen is genoeg om ze te waarschuwen, en de rechtsgevolgen zijn uiteraard voor hun zelf als ze nalaten te handelen. Enne houd niets bij voorbaat wat jij zelf niet besteld hebt. Immers als jij de goederen in eerste instantie niet retour gestuurd hebt, staat dat gelijk aan een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha