Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2013, 18:32 door Anoniem

Door john west: Consumenten die het slachtoffer van fraude met internetbankieren worden hoeven niet over een virusscanner of firewall te beschikken als ze voor compensatie in aanmerking willen komen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Henk Nijboer tegenover het AD. Zulke opmerkingen zijn echt idioot,en niet werkbaar voor een bank. Het is wel werkbaar voor een bank, als ze voor de juiste aanpak kiezen. Een van de kenmerken van goed toegepaste encryptietechnieken is dat als de eindpunten van een communicatielijn maar veilig zijn de berichtenuitwisseling over die lijn dat ook is, ook al is alles wat tussen die eindpunten ligt zo lek als een mandje. Dat moet dus geregeld worden. De bank kan zijn eigen computers beheren, maar niet die van de klant, en de gemiddelde klant kan een goed beheer niet toevertrouwd worden. Logische consequentie: die computer moet het eindpunt niet zijn. We moeten daarbij overigens wel onderscheid maken tussen vertrouwelijkheid en integriteit van de berichten. Als de computer van de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha