Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2013, 09:47 door Anoniem

Ach, het is ongetwijfeld beter om het onder de pet te houden zo lang als de software leverancier nodig denkt te hebben om een patch uit te brengen, als ze dat al doen want de gedachtegang lijkt doorgaans te zijn "wat niet weet, want niet deert", en in de tussentijd af te wachten totdat iemand anders het lek ook ontdekt en er wel misbruik van maakt. Heel verantwoord. Als zij het lek kunnen vinden, dan kan iemand anders het ook. Aangezien softwarebedrijven doorgaans laks zijn in het oppakken van dit soort problemen of de problemen niet serieus oppakken, heb ik liever dat ze worden gedwongen hun rotzooi snel op te ruimen dan het met de zachte hand te laten rotten; dat is helemaal geen "bescherming van miljoenen gebruikers". Je mag van mij vinden dat iemand als Ormandy onverantwoord bezig is, maar dat zijn softwarebedrijven vaak ook door niet of veel te laat al dan niet slechte patches te leveren. Klaag daar dan ook over, maar dat zie ik je niet doen..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha