Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2013, 13:44 door Anoniem

Door AcidBurn: Door SecOff: @CSO Dit soort oplossingen vergt wel veel interactie door de gebruiker met het systeem vooraf. @AcidBurn Dank je, dat is vergelijkbaar met wat wij nu hanteren. Er is echter een vraag vanuit de organisatie om ook als mensen thuis of onderweg zijn een wachtwoord reset te kunnen laten uitvoeren. We willen ook voor deze password resets nog steeds 2-factor authenticatie gebruiken. De methode die wij hanteren zorgt er juist voor dat de gebruiker, ook als hij/zij niet op kantoor is, een nieuw wachtwoord kan ontvangen zonder hiervoor de security te laten vervallen. Hij/zij moet contact zoeken (telefonische) met de betreffende medewerker op de white-list die ons een verzoek stuurt, het nieuwe wachtwoord krijgen ze dan via die persoon te horen en hiermee is het klaar. Dit kan zowel op locatie als vanaf huis en waarborgt de veiligheid van de accounts. Het is slechts het verschuiven van verantwoordelijkheid en dat maakt het niet per definitie veiliger. Het feit dat een medewerker, of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha