Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2013, 19:10 door Anoniem

Door Anoniem: Het lijkt er op dat de banken geen mogelijkheid gaan aanbieden om hier een opt-out op te doen. Op een gegeven moment krijg je gewoon een nieuwe kaart en zit je er aan vast. Ik denk dus dat we zelf een methode moeten gaan bedenken om deze feature de nek om te draaien. Ik heb via email contact gehad met ING, je krijgt een mogelijkheid om "concactloos betalen" zoals hun het noemen uit te schakelen, maar ze geven me niet direct antwoord als ik vraag "Hoe kan ik zorgen dat ik niet zo'n pas krijg ?", dus ik vermoed dat dat niet kan. Er zijn wel wat mogelijkheden, zoals op een tactische plaats een klein gaatje of sneetje in de kaart maken. Maar misschien kan het ook wel "softwarematig". Ik ben benieuwd waar men mee gaat komen. Sneetjes maken door de antenne lijkt me inderdaad de minst destructieve manier voor de rest van de functionaliteiten van de kaart.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha