Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2013, 10:37 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb via email contact gehad met ING, je krijgt een mogelijkheid om "concactloos betalen" zoals hun het noemen uit te schakelen, maar ze geven me niet direct antwoord als ik vraag "Hoe kan ik zorgen dat ik niet zo'n pas krijg ?", dus ik vermoed dat dat niet kan. Dat is dan nieuw.... en zou mooi zijn als de ING kennelijk leert. Ik heb in het verleden meerdere malen bij ING gevraagd naar individuele instelbaarheid van opties op mijn rekening maar ik kreeg altijd een antwoord waarin stond dat dat niet kon, niet kwam, en dat ik mijn rekening kon opzeggen en gebruik maken van die geweldige overstapservice om naar een andere bank te gaan als ik het er niet mee eens was. Dat ging over de optie om een nieuw wachtwoord per SMS op te sturen (ONVEILIG maar zij vinden van niet, ze vinden dat je je gebruikersnaam geheim moet houden, in feite is dat je wachtwoord). En over het VERLAGEN van je credietlimiet, creditcard bestingruimte en dagopnamelimiet bij geldautomaten. Dat kan allemaal niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha