Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2013, 18:27 door Anoniem

Hoezo internetbankieren met laptop of computer? Las vorige week dat het mobiele internetbankieren enorm populair is : "Mobiel verslaat internetbankieren bij ABN AMRO" https://www.security.nl/artikel/46550/1/Mobiel_verslaat_internetbankieren_bij_ABN_AMRO.html Andere banken hebben toch ook al apps voor internetbankieren en de meeste klanten hebben een smartphone. Simpel om even wekelijks in te loggen toch? Want wanneer je gebruik maakt van een door de bank zelf ontwikkelde speciale app voor internetbankieren lijkt me daarmee de verantwoordelijkheid voor veiligheid bij de bank te liggen. Of mag ik dat als klant zo niet zien? Wat zijn dan de voorwaarden eigenlijk? Toch nog een virusscanner, firewall of hele security-suite op de smartphone installeren? Hoe staat het eigenlijk met gebruik van tracking technologie in betreffende apps? Iemand met verstand van programma code de betreffende apps al eens nader bekeken? Waarom is dit (nog) geen (erg) actief onderwerp van discussie / security ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha