Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2013, 15:02 door lucb1e

Door Bart Blaze: Personally I recommend having the machine connected to the internet, so the malware can do its evil work to its maximum potential and you will be able to carefully study and dissect its workings completely. Let wel op dat dit je een aantal dagen internettoegang kan kosten. Bijvoorbeeld bij XS4ALL worden klanten met malware afgesloten tot de klant een e-mail stuurt (de xs4all webmail is nog benaderbaar) met daarin uitleg over hoe het kan en welke actie is ondernomen. Telefonisch contact is niet mogelijk, en ze willen je niet eens zeggen wat de melding was "vanwege privacyredenen" (???), dus het is altijd gissen wat ze willen horen. Daarnaast gaat deze luie abuse-afdeling op vrijdag om 5 uur naar huis en komen tot maandag 9 uur niet meer terug, dus vooral een weekendje fun met malware testen zou ik mee oppassen. Overigens doet XS4ALL niet aan deep packet inspection, naar eigen zeggen, maar krijgen ze info van honeypots. Wat andere providers doen weet ik niet, maar het is dus oppassen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha