Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2013, 18:55 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Een andere belangrijke reden om niet met ING mobiel te bankieren is dat de 2-factor authenticatie voor betalingen van ING bij mobiel gebruik effectief buiten werking gesteld wordt. Als je veilig wilt bankieren dan wil je toch niet dat de diefstal van je mobiel gelijk staat aan de diefstal van je rekening... Gelukkig dat meeste telefoons (lees: alle smartphones) wel 1 of andere screenlock heeft. En men moet i.p.v. niks doen actie ondernemen: Melding van diefstal doen bij politie, telefoon(nummer) blokkeren bij je TelCo en ING waarschuwen dat de telefoon gestolen/verloren is en dat deze mobiel bankieren moet blokkeren. Overigens, heeft de app van ING een pincode erop (logisch), die niet alleen bij het inloggen maar ook bij elke mutatie ingevoerd moet worden. Dus tenzij de persoon die je telefoon heeft gestolen jouw pincode kent/heeft gezien, komt deze niet ver met geld overmaken. Zelfs niet als je al ingelogd was.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha