Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2013, 06:53 door wizzkizz

Door Anoniem: enkele dagen later, brief ontvangen. en wat denk je? jahoor.... ik krijg een brief met de inloggegevens voor mijn ziggo, met alleen een gebruikersnaam en wachtwoord. (voor de ziggo webmail, heb je een email adres nodig om in te loggen, wat ik dus nog steeds niet weet hoe die van mij eruit ziet) Als u met die gebruikersnaam/wachtwoord inlogt op mijn ziggo en dan naar de email instellingen gaat (https://mijn.ziggo.nl/#mijn-instellingen/email/), dan staat daar het email adres dat ziggo gebruikt om met u te communiceren. Ik vind het een goede zaak dat Ziggo de firmware up-to-date houdt en zoals Anoniem al aangeeft: het is hun modem/router die u in bruikleen heeft. Bij mij is de firmware al meerdere malen bijgewerkt, maar ben ik daarbij nog nooit mijn instellingen kwijt geraakt. Ook heb ik nog nooit in mijn @ziggo mailbox gekeken, alle belangrijke informatie sturen ze ook per brief.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha