Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2013, 10:36 door Anoniem

Je maakt je inderdaad druk om de verkeerde zaken... Ziggo rijdt niet rond in jouw auto, ze voeren extra beveiligingsupdates uit op hun EIGEN modems. In eerste instantie om hun eigen netwerk beter te beveiligen en ten tweede om jou als gebruiker te beschermen. Jouw verhaal m.b.t. het resetten van de configuratie instellingen klinkt mij ook vreemd in de oren. Dit zou wel een heel erg gevalletje 'klantje-pesten' zijn. Wanneer jouw modem-router van Ziggo de configuratie niet kan vasthouden, dan kan deze wel eens defect zijn. Het is niet normaal om iedere keer weer je eigen thuisnetwerk opnieuw op te moeten tuigen na elke update/reset. Maar zoals SecOff en CSO al zeiden: beter zelf investeren in een goede router en vanaf daar je thuisnetwerk inrichten. Van Ziggo heb je dan alleen maar het modem deel nodig om aan dat netwerk te kunnen deelnemen. Advies: Asus RT-N66U. Neusje van de zalm.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha