Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2013, 09:20 door Anoniem

Door René V: Als er idd een firmware update gaat plaatsvinden zal dit te allen tijde worden gecommuniceerd via het hoofd emailadres welke bekend is bij Ziggo. Dat moet ik ten stelligste ontkennen. Ik heb een Ubee modem van Ziggo en heb inmiddels zeker zo'n 5 updates voorbij zien komen in de laatste 2 jaar. (één van die 'updates' was het terug zetten naar een oudere versie). Niet één hiervan is echter per mail aangekondigd. Toch is het een goede zaak dat Ziggo dit forceert, omdat het overgrote deel van de gebruikers dit niet zou doen als per mail verteld zou worden dat er een update beschikbaar is. Het gros weet waarschijnlijk niet eens hoe ze moeten inloggen omdat ze alle originele papieren direct zoekmaken. Zie b.v. topic starter die niet meer weet waar zijn e-mail adres gebleven is en ook niet de meer de handleiding heeft waar duidelijk de relatie tussen accountnaam en e-mail adres in staat. En instellingen zijn bij mij nooit verloren tijdens een update.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha