Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2013, 15:56 door Spiff has left the building

Door Whacko: Maar dat zijn de werknemers die zo met je omgaan. En in mijn ervaring is dat vaak een geoutsourcde indier, die gewoonweg je probleem niet snapt. Dan geeft die je een oplossing die niet werkt, en dan na een aantal keer zonder success aangeven dat dat niet het probleem is, gaan ze je afschepen en vervelend doen. Ik weet het niet. De opstelling van Microsoft lijkt veel structureler te zijn dan dat. Zelf ben ik al geruime tijd bezig een probleem bij Microsoft onder de aandacht te krijgen. Vorig jaar al, en sinds juni dit jaar opnieuw, zie onder meer mijn eerdere bijdragen hier: https://www.security.nl/artikel/46519/1/Top_10_van_minst_gepatchte_programma%27s_in_Nederland.html Vorige week heb ik het uiteindelijk bij Microsoft Security Response Center (MSRC) neergelegd. De laatste reactie, van gisteren, daaruit valt te concluderen dat Microsoft niets aan het probleem gaat doen. Ik heb nog gevraagd "Please correct me if I'm wrong." Ik wacht af tot vanavond, en dan zal ik naar verwachting een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha