Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2013, 00:31 door Anoniem

Je snapt hopelijk dat je de grens hierdoor weer een stukje opschuift? Je ziet wereldwijd de trend dat onder noemers als 'QoS', terrorisme of het simpelweg 'beter ervaren van een dienst' privacy steeds meer terrein moet opgeven. Het gebruik van DPI in Quality of Service is gewoon een essentieel onderdeel van Voice over IP technologie, anders kan je de kwaliteit van de gesprekken niet garanderen. Je kunt roepen dat de grens daarmee opschuift, maar in dergelijke technologie wordt dit al jaren gebruikt, dus daar verander je niets aan. In intrusion detection systemen, waarmee je malware en hacking aanvallen enzo kunt detecteren, wordt ook sinds jaar en dag DPI gebruikt om de data packets te inspecteren, evenals in anti-DDoS technologie. Moeten providers stoppen met het gebruiken van dergelijke technologie om aanvallen op eigen systemen en/of systemen van klanten te detecteren en moeten providers malware / cyberaanvallen simpelweg negeren ? Mensen die roepen dat DPI niet gebruikt mag worden hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha