Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2013, 18:13 door Anoniem

Door Spiff: Door Anoniem, vr.12-07, 23:48 uur: Niet zo daar dat die eerste niet meer aangeboden wordt dus. Ik vermoed dat je bedoelde "niet zo raar"? Inderdaad, een tikfout. Maar je schrijft later ook nog dat je met Microsoft gediscussieerd hebt. Ik denk dat je verwacht dat je een Microsoft statement terug krijgt, maar uiteraard praat je gewoon tegen een eerstelijns helpdesker die even iets opzoekt in hun knowledgebase. Dit is echt geen officieel antwoord. En het is inderdaad bijna niet mogelijk om met hen een discussie te voeren, ook omdat je normaal gesproken voor iedere reply weer bij iemand anders terecht komt en die zich eerst weer moet inlezen. Daar hebben ze dan geen zin in en dan stellen ze weer domme vragen die allang beantwoord zijn. Ik heb pas nog een discussie gehad met mensen van hun zoekmachine spider. Hoevaak ik er toch op gewezen heb dat het probleem is welke URL's ze fetchen vanuit hun spider (incorrect afgeleid uit de pagina inhoud) het maakt niet uit, ze blijven ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha