Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2013, 09:35 door [Account Verwijderd]

Een help desk medewerker is klant gericht en hij/zij moet dat ook zijn. Het is inderdaad zelfs zo dat ze daar op beoordeeld worden als flexwerker! Verder moeten ze zo goedkoop mogelijk zijn. Veiligheids-bewust zijn mag dan op de werkvloer/helpdesk aanwezig zijn. maar als ze het WW MOETEN geven in een telefoon gesprek dan zullen ze dat ook MOETEN doen. Als de helpdesk het WW niet kan inzien en alleen de top supervisor een NIEUW WW per slakkenpost naar het geregistreerde huisadres kan sturen. heb je een klein beetje meer veiligheid. Maar dergelijke beslissingen worden op manager niveau genomen. Ebbenhouten bureau en een dikke ebbenhouten plaat voor zijn ..... Het meest lachwekkende dat ik ken is een dikke directeur (8 miljoen per jaar, vliegtuig en 8 mil bonus) Hij slingert zijn digitale handtekening rond in doc files. Zo als ik het tegenwoordig zie: Management kijkt omlaag en ziet alleen maar stront. Personeel kijkt omhoog en ziet alleen maar blote konten. Ik heb het opgegeven PUNT

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha