Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2013, 20:25 door Anoniem

Onbetrouwbaarheid van reparateurs ? Interessant antwoord en inhoudelijk zeer welkom. Misschien daarbij aardig met een omgekeerd perspectief hiernaar te kijken. (yep, erg lange reactie, hopelijk de moeite waard, reactie inklappen kan ook) Minder betrouwbare reparateurs heb je af en toe zeker, hier een voorbeeldje : http://gizmodo.com/5936324/exclusive-confessions-from-the-most-corrupt-apple-store-in-america Voor de beeldvorming is het misschien wel goed onderscheid te maken tussen een reparateur die een hardware reparatie verricht en iemand die helpt bij software issue's of misschien wel bij het organiseren van bestanden. Dat komt niet zonder reden minder voor vanwege de nodige risico's en het nodige meerwerk dat je (als reparateur) eraan kan hebben. Ik denk dat de impliciete angst in gestelde vraag voornamelijk de meer softe kant van ondersteuning betreft en vind dat daarbij specifiek ook eens expliciet aandacht besteed mag worden aan de houding van consumenten zelf. Inleidend met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha