Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-07-2013, 16:49 door Anoniem

Voor Briolet: waar het vaak al fout gaat is dat bedrijven bij zendingen aan bedrijven niet duidelijk vermelden voor wie het pakket bestemd is. Er staat wel een bedrijfsnaam en adres op maar geen persoon. Als het dan binnenkomt dan moet het bedrijf zelf maar uitzoeken voor wie het is. Dat gaat natuurlijk wel eens fout of geeft vertraging die de ontvanger niet wil. Dus zorg dat er altijd voldoende adres informatie op het etiket staat. De systemen die men gebruikt zijn daar vaak ook de oorzaak van, als je bijvoorbeeld een afleveradres en factuuradres wilt opgeven dan komt op het etiket het afleveradres en dan t.a.v. het factuuradres. Maar dat is niet goed want het factuuradres is helemaal niet degene die het besteld heeft en die moeten het dan maar weer uitzoeken. Geen wonder dat er wel eens wat zoek raakt. Wat de oorspronkelijke vraagsteller betreft: laatst was ik ergens wat aan het bestellen en zag ik dat je bij PostNL verzending ook kon aangeven dat het direct naar het postkantoor gaat, dus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha